tillbaka till skolan idag dåva

asså gaaaah, jag orkar verkligen inte sitta hemma mer nu,
jag mår fortf piss och vill bara sova, men jag skiter i, jag
ska till skolan idag, saknar mina två bebisar ju :(( , hihi ;$
menmen, bussen går om 30 min ungefär så när jag e klar
här ska jag borsta tänderna, få cigg& pengar,  och sen går
jag till min buss, som med andra ord går 5 över halv 8 ,

igår blev boken "I taket lyser stjärnorna" så spännande så
jag blev pigg ist för trött som jag vill bli när jag ska sova :|
inte klokt!  så nu är boken snart slut, rekord för mig att läsa
en bok så snabbt! jag låna den i typ torsdags eller fredags? 
inte ens en vecka, helt fucking sick! hahaha ;$ butbut.. 

men vi hörs när jag kommer hem senare, 
vad ska ni göra idag annars då btw? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0