tråk söndag, hals ont, skolan imron

jag  har så jääävla ont i halsen, min röst försvinner imellan åt,
det suger verkligen! den va hemsk igår, men idag kan jag knappt
snacka, och jag blev sur innan och skrek, och man kunde inte
låta bli att skratta åt de asso! hahaha gud, min hals e knas : )

idag e de bara slapp till max, orkar inte göra ngt, helt slut i hela
kroppen, har varit med min syster borta i djurbutiken innan, hon
köpte saker till sin hund för 203 kr (yy' haha gud asso : ), 

imron e de skola, kmr nog bli blandade känslor enligt mig? hahah. 
kommer bli jobbigt att träffa en person iaf, sen resten kmr man nog
bara skratta åt fredagen med HAHAHAHA! : )

jag har verkligen inget att skriva idag :( , usch nej.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0