ღ allt och inget i ett och samma inlägg

nu har jag gjort slut med sjukan! För nu är jag utskriven biiitches!

mums på bilden asso! fy fan, höll på att svimma i duschen när jag drog av kompressen och höll på att spy på sjukan när dom byta :| hahahaa!






Denna kommentaren vet jag exakt vem den kommer från!
sjuk gullig.. och jag vet inte vad jag ska säga :/.. men de
mesta vet du redan genom sms! :/ <3




(måste skriva av mig)


sen allt börja fucka sig!Den dagen, fyra månader tidigare kom till mig första gången! Du va vid min sida i exakt fyra månader, visst jag kan inte säga att jag inte saknar dig, vissa saker saknar man ju, men de va kanske bäst att de blev som de blev! Jag klarar mig, jag klarar mig bra faktiskt, och de verkar du med ha gjort, eftersom du träffa ny direkt! visst jag snackar med andra, men har fortf inte ens pussat en annan kille efter dig! Du va den senaste, men den pussen va konstig, inte som alla andra, sista gången du gick ut från min dörr, sista gången du pussa mig, sista gången vi sa hej då, sista gången jag såg dig gå ut från mitt hus och försvinna bakom grannarnas häck! Jag ahr gått vidare nu, och ska aldrig mr krusa dig! But I still miss you..


Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

sv; tack sötnos!

allt är kanon med oss båda :) själv?!

2010-04-26 @ 23:55:14
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: moa

okeoek :) nja uinte mycket, sitter i skolan just nu ;d

2010-04-27 @ 09:14:51
URL: http://mmooah.blogg.se/
Postat av: - Savefors

Söt kommentar =)

KRam

2010-04-27 @ 10:54:28
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0