ღ baaaaaakisdag

SAAAAAADFACE!
så fort jag tror jag inte kommer må illa mer kommer de igen som en smäll, fy fan, har nog aldrig varit såhär bakis förr.. men kul hade jag igår, tack till Sandra, Natha, Daniel, Stefan, Sarah, Sandra, Johanna, Dejan & en massa till, ni gjorde min kväll toppen allihopa! :D wiiiiho.. men men, kom hem vid typ 10 över 1, för jag blev hämtad, eller ja, jag va nog hemma vid 1, sjöng en låt med Sandra, en med Natha, en med Sarah& en med Dejan& Sandra haha, eftersom de va kareoke kväll :p men skakade inte rumpan alls, för när man inte sjöng va man ute och röka, va man inte ute och röka satt man i sofforna, haha.. ska jag va ärlig e de mesta suddigt från igår :$, de ända jag vet är att jag har skämt ut mig som faaaan, och hoppas inga bilder från igår kommer ut på facebook haha xD..

Nej nu ska jag käka, kött gryta eller ngt och ris, MUUUMS! luktar cp gott här (: vi hörs, pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0