ღ He-tox

Jag funderar starkt på att göra en sådan He-tox!

För er som inte vet vad det är ska jag förklara för er =)
som jag fatta de så är det att man bestämmer sig en vidd period, vanligtvis 3 - 6 månader, under den tiden ska man hitta sig själv, man ska inte dejta och man ska inte flirta med några killar, inga dessperata sms eller något alls sånt under den perioden! Har man nyss blivit dumpad tänker man ofta så "om jag hittar en ny kommer jag lätt över han andra ju" meeen.. är de verkligen sanningen? Då puttar man bara bort dom andra känslorna, lägger dom på hyllan, men tar de sen slut där kommer allting tillbaka! Plus, när du är klar med det här, kanske han dyker upp, dröm killen, och inte bara han du har vid din sida föratt slippa va själv! Då är du den du vill va, och behöver inte vara någon annan för att hitta rätt!
Några tips vad man kan göra under sin He-tox
- Umgås med sina tjejkompisar, hitta på saker tillsammans! utan flirt med killar på stan
- Känner man en kväll abstinens över sällskapet, så ring några tjejpolare, stick ut på bio eller något.
- Börja träna, va ego, och tänk inte på någon annan än dig själv! du
, dig själv, jag!


Något sådant handlar en He-tox om, och jag känner att de med att skit samma jag hittar en ny och då försvinner det onda, att de e exakt vad jag håller på med nu.. Jag tror jag måste komma över detta på egen hand och där med hitta mig själv, vem jag verkligen är! Funderar på att starta under flytten, för då e man ändå sysselsatt! Då måste jag bara hålla mig borta från vissa knappar på telefonen och vissa tangenter på tangentbordet! Vilket kommer va svårast tror jag :$. Men de ska nog gå bra, I hope!


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; jodå de äter jag med, men får inte i mig allt jag behöver ändå =/



haha (Y)

2010-04-14 @ 07:44:23
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: emmelist

haha fan va roligt med HE TOX :D

2010-04-14 @ 08:52:23
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: evelina

fin blogg du har =)

var gärna med och svara på dagens fråga :P

2010-04-14 @ 09:34:46
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

alllt bra sööötnos?

2010-04-14 @ 09:36:41
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0