ღ Hej hej hej, hemskt mycket heeeeej!

Hej hopp! Ingen skola idag, jag.. jag vet att jag ,måste sköta den, men faaaaan! .. Är nere hela tiden igen, och vil fan ha nya atarax, för det börjar bli för jobigt igen så japp.. Idag va jag, mamma, pappa& carro och kolla på ett hus, men det va jätte litet! Men mysigt, och ska vi ha de flyttar vi antagligen till den 15 maj, ska bli skit härligt att bara bo med Mamma, pappa& lillasyster, kommer nog bli mindre bråk oc så hemma då, men klart de e skönt att ha storasystrarna också ibland när man måste snacka med dom eller ngt, men de blir mycket bråk av det hela med ju..

Stod och skala potatis innan, duttig flicka jag e hehe! sen körde jag, mamma& mormor och hämtade lillasyster, och nu sitter jag och pumpar musik på mitt rum för jag inte är på humör för att va social!


Jag håller på att trappa ner med ciggen, skulle egentligen sluta helt idag, men de blev jobigt, så ja.. Gick upp vid 10 tiden, och har bara rökat en cigg och en liten sista av mamma idag, så de ska säkert gå bra! Man har ju sin man som stöttar en! Tack pontus (: <3


Idag ska jag bara va hemma, ska nog plocka undan här inne och sotera och sånt, men det beror på om dom tackar ja till huset, för i de plutte rummet jag ska ha kan jag bara ha lite saker på ngr hyller och en säng, HAHAHA! tur man har bäbar data nu då ju.. Lämnar nog besked senare hur det blir med huset! (: ÖPussen tilll alla söta grisar! ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; okej :)

haft en bra dag?

2010-04-12 @ 21:36:34
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Moster J

Dålig ursäkt Pernilla!! Gör nåt åt det då!!

2010-04-13 @ 11:11:45
Postat av: Karlmona

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-03-14 @ 16:58:29
URL: http://karlmona.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0