ღ ibland bara älskar jag er!

asso, de va en tjej som skrev en så himmla gullig kommentar till min bild i inlägget nedanför, bilden på mig& Nelly, de värmde verkligen! tack så mycket sötan! :')





back to me! Nu sitter jag och äter jordgubbskräm med mjölk såklart laktosfri! & dricker proviva mango, fick de på sjukhuset så köpte mamma hem de till mig igår för jag älskade den, så jääävla god asso! Älskar mango, de e så mjuk smak på något sätt haha! lovely lovely! asso, jag håller på att spy över mig själv, jag får inte duscha! och fattar ni att jag håller på att dö?! så får duscha mig upp till midjan ungefär, tvätta mig under aramarna, och duscha håret& tvätta facet, ändå ngt, men USCH1 skojar inte om jag ska duscha i flera timmar när jag väl får duscha, ish ish ish! men så fort mamma har kommit upp ska hon hjälpa mig med håret, sen ska jag duscha underkroppen och tvätta mig och så, sen blir de iväg till min skola en runda, lämna papper och hälsa på mina daarlings! miss you all! <3 & imron blir de tillbaka till sjukan, och HOPPAS HOPPPPAS ta bort dränet! & röntga iaf.. men vi hörs senare bitches n' hooooes! but alsoe all loooovely läsare hihi! pussssen ♥




pappas loovely t-shirt HAHA! :) 

 


Kommentarer
Postat av: liindblaads

sv, jaa det måste man :D

2010-04-23 @ 09:31:00
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: Jaha okej :)

idag ska jag spela en tävling ;)

2010-04-23 @ 15:51:23
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN

hon kommenterar alltid sånt :)

2010-04-24 @ 17:26:12
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0