ღ jag är uttråkad till max!

Fy fan va tråkigt jag har, där e ingen rolig på msn, ingen e social på sms, eller jo ngn kanske men ja, detta gör mig deppig! Funderar på att jag skulle flytta datan till databordet och leka lite med en ny header? och trixa lite på bloggen och se fall jag kan hitta på något kul och nytt med den! Fast vissa saker tänker jag inte ändra, har redan ändrat min text stil, tröttna som f*n på den andra!

Va på sjukhuset idag, dom drog dränet, så jävla skönt! så nu e man iaf utan de ;p
imron är de söndag och som idag kommer de väl inte hända något kul, jag vill
göra något, men mina kära systrar fråga inte ens mig om jag ville med till bjärred..
snällt va? har inte varit hemma på en vecka och dom kan inte ens fråga om jag vill
föja med dom, sött ; ).. Om man inte skulle gå ut och gå lite bara för de ska va så?
Be någon ringa kanske och gå lite? hmm.. eller se fall någon kul från Lödde vill ses,
där efter skulle jag vilja skriva -på en cigg, men nej jag rökar inte mer, så nixpix!


Om en vecka flyttar vi, och jag kommer ha ett skit litet rum, men funkar mina planer som kommer de blir över mysigt! Ska iaf måla om helt själv och putsa väggarna och sånt, de ska va rosa med svart fondvägg, och de kommer bli helt jävla perfa! Bild kommer på före& efter när de väl är dags! Och efter vi flyttat är de bara jag som kommer ha internet dom första tre-fyra veckorna höhö! För mamma och deras internet kommer igång igen efter dom veckorna, hihi! & jag har ju mitt mobila och jag e ju över kaxig för de (a)! Nej gud, nu skriver jag så mycket igen! så nu ska jag inte skriva mer.. puss ♥


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: Okidoki samma här :P

2010-04-24 @ 21:48:05
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe jao :P

2010-04-24 @ 22:26:20
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: v e v v e a n d e r s s o n *

fina bilder på din header!

2010-04-24 @ 22:49:08
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Personligt

Du är något ut över det vanliga.. Så sant som sagt..



Take a minute, glöm ej...



Ps saknar dina sms <3

2010-04-26 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0