ღ min dag, mina bilder

Då kan jag börja berätta om min dag, även om där inte finns mycket att säga, skola som vanligt, efter skolan stack jag, linus, jenny& johannes till preem för jag skulle handla cigg, så köpte jag och jenny varsen glass också hihi (aa' och linus käka upp allt vitt choklad på min glass :(.. hahaahaha. Sen gick jag emd Viktor till strand pärlan för han skulle ha cigg, sen tog jag bussen med han, oscar& olliver, sen hem, städa, kolla film& vila, sen gå till centrum ge Emelie pengar, sen hem, kolla klart filmen och nu sitter jag här.
Riiiiktigt psykad film asso! The fourth kind hette den, riiiktigt sjuk! Verklighetsbaserad också, det är nog det som e de sjuuuukaste!

Tog lite ego bilder när jag kom hem från skolan& innan skolan (aa'






& nu kommer dom sötaste bilderna! :D





Haha, här har  ni mig! ;D pusssssen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0