ღ tjena hoppsan

Sitter just nu och lyssnar på musik "eminem when i'm gone"
älskar den låten djupt!

Kollade precis på "Never back down" nog den bästa
filmen på riktigt länge, över fet va den, rekomenderar
den skarpt! Den va en blanning mellan kärlek/fight/
ungdoms film, den va riktigt riktigt bra! :) & plus Ryan
är äääääckligt snygg, :| HAHA va tvungen att tillläga de!




Annars idag, jag va med carro hos barnmorskan imorse, sen
köpte vi varsen baugett, men jag faila hahahaha! sen bussen
hem, sen la jag mig och kolla film, nu ska jag snart packa
lite kläder, eftersom jag ska sova i sandskogen inatt med
min moster, men har datan med mig så kommer blogga =)




Inget smink dock, men skit i de! (;




Outfit ;
"jacka" från gina tricot som jag fick av cajsa i födelsedagspresent!
Linne från lindex
Jeans från gina tricot


Nu har jag inget mer att säga, men skriver sen innan
jag åker eller när jag kommit dit, pusssssssen ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; så lite :))

Glad påsk !

2010-04-01 @ 15:47:22
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

vad ska du göra ikväll då? =)

2010-04-01 @ 19:35:27
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: ida

Hejsan!

Du har kommenterat min blogg för ett tag sen, och jag har inte svarat. Anledningen till det är att jag har haft fullt upp i skolan, och det har hänt lite saker. Jag har inte vart aktiv på bloggen på länge. Du kan läsa mer i ett inlägg på min blogg. Jag ber om ursäkt för det och hoppas att du förstår.

Kram från Ida.

2010-04-01 @ 23:46:47
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0