ღ tråk fredag

Haaaaj fisk :-D haha, just nu sitter jag med min syster i stora rummet och lyssnar on music! Mega tråkig Fredag faktiskt :(.. Va i Lund efter skolan med Mamma, Mormor& Sandra, & sen somna jag och sov ngr timmar när vi kom hem, mega skönt! Sen väckte carro mig, men jag orkade inte vakna hahaha, va så jääävla trött så de va galet!


Imron kommer antagligen Andreas, så får vi se vad vi hittar på :D Mega längesen jag träffa den pöjken hÖhÖ! Sen kanske kanske de blir krogen på kvällen, men får se hur de blir med de, de beror helt på Andreas, om han kommer eller när han kör hem, så vi får la se!

Jag och Lillasyster busade i camen innan, här kommer lite bilder (:





Orkar nt ölägga in fler (x nu ska jag ut och röka och dricka min cola som jag precis blanda med is muuums! :D pussssshaaai ♥

Kommentarer
Postat av: freja

snygga bilder ;D

2010-04-16 @ 00:11:12
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0