ღ detta är mitt liv, detta får jag ta varje dag,

Jag är trött på att må dåligt, jag vill må bra, jag vill må bra på heltid, jag orkar inte detta mer :(..
så nu måste jag skriva av mig, igen

jag e trött på att kämpa för ngt som inte kämpar tillbaka, jag e trött på att kämpa mot min panikångest medans jag vet att den aldrig kommer försvinna, jag e trött på att gråta när ingen ser, jag e trött på att va ensam, jag e trött på att folk e så falska runt mig, jag e trött på att bli sårad och trampad på om och om igen, jag orkar inte hur länge som hellst, alla säger att jag inte har något att må dåligt över, de kan jag hålla med om, men vem fan vet ett skit om mitt innre? ingen, ingen känner mig så bra som jag , jag vet bäst själv om jag har något att må dåligt över, jag kanske inte bara öppnar min käft och säger vad de e, jag lever i mitt förflutna och inte i nuet, jag ser tillbaka för mycket i mitt liv, jag har växt upp med slag, droger, bråk, kriminalitet, jag försöker leva i nuet, men de går inte! allt som händer påmminer om mitt förflutna, för jag ska kunna börja om måste jag bort här ifrån, ifrån alla minnen, jag måste börja om, men hur fan ska jag kunna göra de när vi cirklarar runt samma ställe som allt "det där" hände på? Och alla fucking misstag man bara vill sudda ut men kan inte, för gjort e gjort och kan inte göras ogjort.. när fan ska jag känna på riktig kärlek, mitt längsta förhållande varade 2,5 månader det e för fan inget?! jag vill kunna stanna vid en och samma person så länge som möjligt, speciellt om jag mår bra i hans närhet med, men när jag väl gör de, e de killen som fuckar de, de har alltid varit så, så det lär vara en dröm fram över.. detta är mitt liv, eller ska man kalla de mardröm, jag vill vakna upp, jag vill leva bra, slippa må dåligt över något som hände för typ 7-8 år sen, och alla dessa svin, pedofiler& äckliga fucking killar som inte fattar vad nej e?! VÄX UPP FÖR FAN! aaaaah..


Kommentarer
Postat av: jessica

haha skötte du dig inte i skolan? ;)

gumman då :(<3

2010-08-19 @ 22:00:52
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0