ღ hej alla söta små barn! :D

nu har jag precis tagit helt mycket ego bilder (a)
älska min systers systemkamera :$ hihihihihih.


ska snart gå och möta carro vid bussen sen blir de att gå en sväng
i Lödde, skönt& mysigt som bara den ju! (: vid halv 5/5 blir de
hem till mormor och fira henne för hon har fyllt år.

& de jag gjort som mest denna dag är fan och med sitta i telefon
och försöka få tag på en fucking pia! haha, hon sköt upp sin tid
hela tiden med att va tbx vettefan från vad, men de e ngn sån
sak som har koll på busskort och skit och mög, har ju glömt
beställa mitt :$ hihi,

nej nu måste jag rusa pusss hoooij ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

ja jag förstår vad du menar :/ falska "vänner" finns det gott om <3

2010-08-16 @ 14:14:31
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: maggy

vad har du för kamera :)?

2010-08-16 @ 14:15:06
URL: http://maggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0