ღ Lördag Lördags mys Lördags chill Lördags pill

24 TIMMAR TILLS PONTUS ÄR I LANDSKRONA. WIIIIIE! : DDDDDD


shalalala, jag håller på att baka kladdkaka just nu, mumsigt! ska kränga aaaas mycket, sen måste jag städa undan lite på mitt rum, sen duscha sen blir de lite ansiktsmask och sådant mys! : ) & sängen kallar antagligen tidigt ikväll! grymt trött och ahr varit hela dagen, lite bakis kanske? x) haha. eller inte nu längre iaf, bara ont i huvet men fuck de, de e nog tackvare min infektion (i)

asså patal om ansiktsmask och sånt, jag fattar inte hur vissa folk ALDRIG kan göra anniktsmask, det e n självklarhet?! och det är så sköööönt! :o herrrrrrregud. puss på livet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0