ღ sjukt trött och sleden och mys sugen!

fy fan va mycket jag har gått idag!
först mötte jag caroline vid bussen så gick vi till sanskogen, och runt hela sandskogen och sen bort till center syd, sen runt där inne& käka glass huhu (a) , sen till centrum och chilla där ett tag sen bort mot center syd hållet igen sen tillbaka till centrum sen stanna vi på ett ställe och snackade och så, någon kommer ha träningsvärk imorgon! men känns sjukt nyttigt att gå faktiskt, och skönt! ska nog börja göra de oftare :) tur man inte har lata vänner HOST ;) haha.

nu sitter jag och väntar på maten ska bli klar och lyssnar på musik och tänker.
saknar pontus som fan :( :$


cp bild höhö!
Joy, pontus, fabbe, jag& anna


Joy, fabbe, jag, pontus& anna


Jag& pontus

här va lite bilder från en trevlig dag i landskrona med trevligt folk! (((: pusss ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

finns om du behöver mig gumman<3

2010-08-16 @ 19:07:20
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: KeyYo

söta jeans :>



~Skulle sitta tjockt nice om du besökte min blogg och kanske till och med lämnade en kommentar i något inlägg!~

2010-08-17 @ 20:43:51
URL: http://keyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0