ღ sjukgymnast& läkare

äntligen hemma! har knappt varit hemma något idag :S därför har jag inte bloggat!

vid 10 över 1 gick jag till vårdcentralen eftersom jag skulle va där kvart över 1 och det e ju bara över gatan så ;) jag skulle till sjukgymasten, så jag träffa henne, liiide trevlig va hon asså, vi satt först och snacka om mig, hur jag mådde och allt sånt i livet, sen skulle hon se hur mycket kontroll jag hade över mi kropp tror jag, så jag skulle gå fram och tillbaka i rummet, hoppa jämnfota, stå på ett ben, ligga ner och vända mig till mage sen tvärtom, jag skulle göra massa konstiga saker haha, sen har vi bokat två nya tider, först nästa tisdag sen nästa tisdag igen, över skönt! direkt efter fick jag tid hos snyge filip, gosh va snygg han e :| riktigt äktigt ;), ja en läkare då, så fick jag ta blodprov i armen, han kolla reflexer och sånt, för det va ang min trsel och sånt mög, så satt vi också och snackade om min panikångest och sånt, så känns skönt! :)

I will never stop  fight for a better life.


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej hehe :) Jag har varit sjuk till och från i fyra veckor nu, bläää. Vad gör du idag då? :)

2010-12-03 @ 18:25:27
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: NESRIN

jo de bra självda :) ?

2010-12-03 @ 18:35:39
URL: http://nesrins.blogg.se/
Postat av: Elaine

Jättefin blogg:)

2010-12-08 @ 15:08:28
URL: http://elainez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0