ღ 100201

FörstaFebruari
Skolan idag va helt ok :) fast vår lärare tog min mobil och jag
trodde verkligen jag skulle döööö! Niklas följde med mig till
körskolan efter de, "bilskolan" (aa' HAHAHA! sen träffa vi jocke&
sofie, sen tog vi bussen med dom och eric, sen höll jag niklas& eric
sällskap vid bussen, och fick en snöboll i huvet, TACK NIKLAS (yy' :(
hahahaha, jag haaatar snö! :( sen har jag bara åkt en liten tur med
sandra& marcus och handla cigg och så, nu ska jag snart sola med
my mega nice (: blir typ 20 minuter skulle jag tro iaf (yy' nääääjs.. pusss ♥

& just de fick ett litet brev och en liten slant på posten idag (aa' 
man tackar väl aldrig nej till pengar fifan! :D hahaha..

Kommentarer
Postat av: Catharina

sola är nice :D

2010-02-09 @ 11:49:59
URL: http://enhalvmulligblondin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0