ღ dags för fredagsmys

Äntligen klar på rummet, har dubbel säng och sånt näjs nu, aaah hon e sjuukt nöjd asso! (: christian kom igår kväll, absolut inte mysigt att sova, sov på varsen sida och med varsett täcka, ack ack ska gömma täcket till nästa gång han kommer mihi (aa' skolan idag va helt okej Raikel& Linus höll mig sällskap tills deras tåg kom, fast egentligen höll jag dom sällskap?:o haha skit samma (yy' snart ska jag börja packa sen halv fem blir jag, my& hennes syster hämtade hos dom, senare ikväll kommer Niklas& sua, då blire buuus HöHö ingen aning vad vi ska göra :D men typ snacka, dom skulle spela ps2, film& så blir det väl, trevligt värre (:  skriver kanske senare igen får se ! pussssen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0