ღ hej baaaabes

asso jag e helt tom på fantasi idag ;s , vettefan varför, men egentligen måste jag plugga och städa, men jag orkar verkligen inte, kom inte längre än att bädda sängen innan my börja gnälla att jag skulle komma haha :D, men hon e söt hon ^^

vi gjorde faktiskt inte så mycket, satt vid datan och dumma oss ;p haha, och hon städade även lite, duktig flicka =) haha. imron blir de att leka med hon, niklas& sua eftersom dom två fick "förhinder" idag haha xD.. 

jag vet verkligen inte vad jag ska skriva? shit.. haha helt tom på ord, har gått och citerat hela dagen fattar absolut inte om vad eller varför?! ett slödder badar utan lödder! kom ihåg det bitches! hihih. nu har jag inget mer att säga men skriver väl sen om jag har de tradigt! pussss ♥

Kommentarer
Postat av: Moster J

Det var inget citat stumpan!

2010-02-09 @ 09:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0