ღ hej hopp gummi snopp

haha vadå rubriks brist xD

Denna dagen har varit tanke full, men jag vet vad jag vill nu, jag ska göra det jag känner bli bäst för mig och framöver, jag ska inte göra något! (i) även om de e hårt måste man va självisk ibland, tänker jag efter så e de jag själv som deppar ner mig och att jag nog mår bra innerst inne :)


Borde faktiskt sova, ska liksom upp 6 typ? hahaha knas! klockan e iofs bara fem över halv ett, men ändå, jag kommer ju däcka efter skolan imron med (yy' ooooh, vet ni vad jag ska göra imron? :DDDD låna twilight boken på bibblan i skolan (aa' mMm nu på senaste e jag alltid sugen på att läsa på kvällarna :) iaf när jag e själv haha. 


Fyfan va jag längtar till 31/3, 2/4, ?/5, 11/6 vet ni varför? :) ja den första vet dom flesta tror jag, jag blir ju sweet 18, 2/4 krogen men moster HAAAAALELULJA! ?/5, min syster får bebis någon gång då i maj, 11/6 student för min syster, fest för hela slaten fyfan! :D


Jag vill inte soooooova själv :(, men nu ska jag ut och röka sen lägga mig och läsa hihi    pusssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0