ღ hej hopp sug snopp

Dålig uppdatering!

Åkte hem från skolan eftersom jag mått illa hela veckan så jävla drygt och det ända man hör "du e gravid" absolut inte gravid men okeeej.. Då va de bara hem, och christian va här, sen åkte jag, sandra, pappa, marcus& christian till lund& åkarp en runda, sen hem så va de bara att ta de lungt, när christian va iväg (glömt var och med vem men skit i de) så hade jag så ont i magen så jag trodde jag skulle dö! la bara i soffan och typ grät :s , kändes som jag skulle svimma för mina ögon ville typ bara slockna, skit äckligt.. sen kom dom tillbaka, sen gick de så gott som över efter ett tag, sen va det inte så mycket mer.
idag va jag hemma från skolan pga magen och illamåndet, men va iväg en snabb runda i bara med pappa, marcus& christian, bytte vår bil till en ford haha, sen hem och käka, nu e mamma, pappa, louize, sandra& christian iväg och handlat gott till ikväll när vi ska kolla på lets dance och ishokey, fredags mys! :)


har inget mer att säga nu, så vi hörs när vi hörs haha, pussss ♥

Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Jösses vad jag har haft mycket att göra i veckan..

Hehe okej. Hur mår du idag då? :)

2010-02-19 @ 21:02:31
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0