ღ jag e mrs. cool mMm

HAHA JAG HAR BRIST PÅ RUBRIKER :( hahaahhhaha..

skolan idag, fast hade bara engelska där vi skrev upp gloser (; , gloser? VAAAA? har inte haft de på år fan :o hahaha.. men iaf, sen fick vi käka sen slut, så slutade typ 10 över 10 hahah, men tog inte bussen fören kvart över 12, stack ner till strand pärlan med linus& sofija, när vi går tillbaka till stationen möter vi jenny& sanja, så sofija följer med dom och handlar cigg, så går jag och linus in på kör skolan, men där va ingen idag, över drygt! sen träffa jah alexandra& emma, så mötte vi niklas, gran& sua.. sen tog jag och emma bussen kvart över 12 :), la mig och läste rwilgiht "när jag hör din röst2 lånade den idag för ettan fanns inte inne.. och nu kommer snart christian sen åker han igen, så får jag se vad jag gör undertiden han e iväg eftersom han kommer sen igen :). skriver senare! pussssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0