ღ jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå

Jag tackar alla som står vid min sida, vad e de egentligen jag saknar? jag har allt!

kom nyss hem från lund, har varit där och lämnat syster och hämtat syster dotter hos hennes pappa. Så jääävla kallt ute! Det e galet så trött jag e på kyla nu asso.

imron ska jag till skolan, och nämn inget, jag vet att det e lov, för dom flesta min icke för mig iaf :(.. jag ska ha plåt fyra dagar denna veckan, och jag somsagt hatar plåt, verkligen! så nu ska jag snart nanna, eller okej, klockan e bara halv 8, men ska lägga mig tidigt, sån tur e jag redan trött iaf! blir väl att läsa ngn sida innan jag somnar sen :), går i skolan mellan 8-14 sen blir det hem till bella efter, det va flera månader sen sist! :o fy fan, efter 11 år går det inte att glömma <3
har faktiskt inte mer att säga nu så vi hörs sen eller imron :) pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0