ღ kaos design!

Ja min design är lite cp just nu men fixar när jag har tid helt enkelt..

sandra och marcus är i landskrona och hämtar christian just nu och jag har precis städat undan lite på mitt rum och så, så kommer väl dom snart, sitter och lyssnar lite musik just nu och degar bara, ska nog ut och röka snart hade jag tänkt (: haft ont i typ hjärtat hela kvällen men ändå varit över speedad så tar inte det som något allvarligt (yy' skolan imron för fulla muggar, förhör av niklas på biblen, det kommer gå skit bra eftersom jag läst hela biblen fem gånger idag (yy' (ironi för er som inte fatta) nej nu tänker jag inte skriva mer så HAHA! :D fredags mys med söte my och två till på fredag (L) pussssen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0