ღ pernilla är trötter

Asso jag såg aldrig klart filmen.. jag är så himla trött! och början va hemskt dryg, så de fick en att bli ännu mer trött, en hund vid fötterna som gör täcket varmt direkt är nog inte bättre :o, men ska nog kolla klart på den när jag ska sova :), den verkar fett gullig iaf! det släpper jag inte :), nu ska jag snart in i duschen, känner mig fett ofräsh, noise liksom? eller icke!

Morgondagen är inte planerad än, men får väl se vad som händer.. skolan iaf så mycket vet jag haha, sen får resten komma av sig själv om inget annat blir planerat :), jag e fett mys sugen, sugen på att tända ljus och bara mysa ner mig i sängen, fast ett - att göra de ensam :(, klart jag har ju Twice? asso.. jag har varit sjukt mys sugen både igår och idag, jag myser fan för lite helt enkelt :o, nej shit nu e jag fett gnällg :D, 
Vill ni se, Sofija, Linus, Basse, Martin& lite jag har inget liv! ;



ja man ser nog inte så mycket! men linus har skrivit grymt mk bland kommentarerna över, och martin kom tillbaka en sväng och snacka om pizza! allt och inget har sagts i den konservationen! :o
hihi pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0