ღ sommarjobb!

det är något jag verkligen måste fixa, ska gå in på lite sider nu och kolla om där finns något inom måleri :),

sitter nere på arbetsförmedligen nu, gick även iv här innan så det va ett tag sen man satt här haha, men det ger verkligen minnen, av en refelx sitter man och kolla upp genom hela gången eller vad man ska säga för att se om där kommer någon kul :) sitter här för jag väntar på min syster som slutar om en halv timme!

var med på idrotten idag, träningsvärk imron säger jag bara! fyfan.. gymmade och gjorde 80 situps! min mage har redan börjar göra ont, även benen haha, =) men det gick skit bra idag! fick även vg på en svenska uppgift vi har haft, så de va också skit bra, men satsade nästan på mvg med den! men jage  fan nöjd, inget ig i något av dom vanliga ämnena, bara såna teori sakerna, men det ska jag fixa! :)
nu ska jag försöka få bilddagboken att funka, sen ska jag leta sommarjobb, skriver senare :) pussen! ♥


Kommentarer
Postat av: Moster J

Du är duktig Pernilla! :) <3

2010-02-12 @ 10:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0