ღ tack för igår!

Sjukt skoj igår! vid halv 9 kom niklas& sua till mig och my, då blev de mest snacka och skratt& tv, sen kolla vi typ avatar en liten stund men ingen palla så vet sket i den, så chilla vi lite, sen stack vi ut, bort till statoil och till macadonkan sen till stationen, det va sjukt busigt men egentligen inte? ingen fattar och det e lika bra det.. ja och vi kolla ngn sjuuuk film, nog den sjukaste jag sett i hela mitt liv, ingen av oss kunde sluta skratta xD naken typ hela tiden? naah fattar inte riiktigt.. men iaf, sen gjorde vi inte så mk faktiskt, mest umgicks, sen sov vi sen vakna vi, sen ner i stan och handla på subway och såklart fick ju niklas betala till mig? :) snäll gosse detdär! sen kolla vi lite i affärer sen tog vi bussen, och jag e så jäääävla seg! vill bara sova, men pallar inte slösa bort en lördag på de? sjuukt ferre sugen, men vet inte var det finns fest, nu ska jag ut och röka sen in i en vaaaarm dusch, ah skönt! pusssssen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0