ღ tidsfördriv

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN: Sandra Pernilla Caroline Stadler
FÖDD : 92-03-31
BOR: Löddeköpinge
SMEKNAMN : Nillan& pilla typ haha
INTRESSEN : det  jag känner för (yy'
SKOLA : Frans Möller 

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON : yes
ÅNGRAT NÅGOT: njä, inte så, lite kanske men inte mega ångest
LJUGIT : yess
SVIKIT NÅGON : "det man inte vet lider man inte av" så nej
KÄNNT DIG SÄMST : aa
GRÅTIT : nope (yy
SKRATTAT: jadå!
VARIT SJUK : bara förskyld men annars inget
VARIT UTOMLANDS : nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : inte ngn "internetperson" hahaha
HAFT SEX: nope
NÄR: : -


KÄNSLOR


GRÅTER DU OFTA : inte nu mer
SKRATTAR DU OFTA : jadå!
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU: tröööötttt
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: upp och ner
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : hemlighet och hemlighet saker om inte vet bara


KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: funnit kärlek, asså, jag vet nt vad man ska kalla de, men de va ju för typ tre månader sen men nah, vet inte vad man ska svara xD
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : inte förälskad men intresserad
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : ja
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: det beror på
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: vet nt vad jag e om jag ska va ärlig
OM JA, VEM : -
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : no one
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: mm
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: jadå 
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : huvesaken är att jag vet
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : spelar inte så stor roll, men söt (aa' hahaha
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : längre än mig iaf eller ungefär lika lång i värsta fall
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: kvittar
FÅR DU MÅNGA KILLAR : jag håller mig till en :)

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett
ÖGON FÄRG: bruna
LÅNGT ELLER KORT HÅR : kort haha
SNYGG ELLER FUL: snygg så klart ;), nej men ibland tycker jag själv de sen ibland inte så ja x)
NÖJD ÖVER DIG & DITT UTSEENDE: ibland
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: det händer
ELLER TVÄRTOM ? : nädå
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: ja xD
HAR DU LÅNGA NAGLAR: inte just nu, men dom fuckas eftersom jag röker
SMINKAR DU DIG: aa
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: känner mig ful utan och naken, måste ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0