ღ tråk fredag mMm

Jag sitter och lyssnar genom musiken på min data och har grymt tråkigt!
Tobias va ganska social på msn ett tag, sen ringde kickan och va social,
men hon träffa sin kille och tobias la sig och kollade på tv eller ngt sånt, 
& resten av folket e väl iväg eller på ferre, och jag e sjukt party sugen 
men vet ju ingen fest i lödde så det sket sig.. Får sitter hemma vid datan
iställer och funderar skarpt på att städa mitt rum, men har en tv bänk som
inte ska va här inne egentligen eftersom jag inte har tv på mitt rum längre,
föredrar datan före tv, och det finns alltid någon film att se på datan så de
löser sig på något sätt alltid :)! 

Just det, jag har klippt lugg, och här har vi resultatet:

& va iväg en sväng med syster innan, blev ngr bilder på mig:)






pussssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0