ღ trött på denna focking skiten

Asso jag har fan inte gråtit på öööööverlänge och tror ni inte jag blir värsta deppig i typ helgen som fortf sitter i? och att min panik ångest slår till idag? orkar seriöst inte med den mer, men tog ingen tablett, skrek av mig och grät av mig lite, men sen kom andningen som e det jobbigaste av allt och att det känns som man ska spy, men ja, som ni märker överlevde jag?
min pappa e över söt och steker becon och gör potatismos till mig nu, eftersom dom andra käka upp tacosen när jag sov 8-) what ever.. jag äter nyttigt iaf, får se det possetivit men hade varit riiiktigt gott med tacos eftersom jag knappt ätit något i skolan, det ända är ett kitt katt och fyra små poatisar och en fisk i skolan, sen typ en bit kaka, så behöver nog något i magen..


Imron blir de skolan mellan 09:15 - 12.30 sen blir det hem sen till Tobias, va längsen jag träffa han så ska bli riktigt skönt att träffa han faktiskt! Han går på krykor så jag får väl va snäll mot han (aa' hahha (; men ska bli nooojs faktiskt! <3

Började på mur idag, tiden sprang iväg och min tröja har blivit förstörd, haha morgen va icke nojs någonstans, vaknade typ 10 över 7 och jag trodde den va 10 över 6 så de va chill, men nej icke då, jag hade försovit mig! FAN! och den timmen går min buss liksom fem över halv och jag måste gå typ fem i halv, aah! så helt osminkad och oplattat hår, och det såg ju bara förjävligt ut med tanke på min lugg och att jag klippt mina toppar så jag tycker de e kort :(..

Nu ska jag äta med pappasen! hörs sen pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0