ღ 100117

inte längsesen jag skrev mitt förra inlägg, men jag har så tråkigt och vill städa mitt rum men jag mår så kasst så jag orkar verkligen inte, näsan bara rinner och känns som jag ska hosta upp lungorna när som helst! ska snart ut och hämta mina två gele ljus i köket som jag gjorde igår och christians två sopm han gjorde ^^ haha, dom blev ju såååå fina 8-) haha, sen tända ljus här inne och bara mysa& fixa bloggen, är inte alls nöjd med headern, så de kommer ny idag, skriver sen igen! pusssen ♥

Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

sv: haha men jag tycker att den är söt iallafall :D

fast man kan ju lägga till lite grejer ock så :)

2010-01-17 @ 19:43:50
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0