ღ 2010

ser man på, 2010 nu då, 1/1-10, jaha ja, vad har då denna
dagen att bjuda på, vakna med illa mående, men sket i de
och gick upp, satt och snacka lite skit med gamlingarna
(mamma, jenny(moster)& mormor), hehe.. håret står åt
alla håll och kanter men skiiiit i de, jobba mellan 4-8, vill
iväg nu och bara få de gjort asso! sen kommer väl christian,
han sa de igår iaf, men han va inte i sitt normala bruk så ja..
menmen!
igår va allt lagom kul, vi skrattade, dansade, drack,
sen käkade vi men jag drack bara cola till maten (aa',
sen dansa vi lite till, sen trodde jag de va en viss liten
äcklig brud som smsa mig från en polares telefon, men
de va icke hon jag trodde, och hon visste inte varför hon
skrev ack ack ack.. bara en liten stund ringer ngt nr, så
sandra svarade, för jag pallade icke bråka på en nyår liksom!
men de va bara lilla tim! så snackade med han i typ en halv
timme eller ngt, både fastna framför datan? AHAHAH nördar..
sen va båda två tvungna att va sociala, eftersom han hade
fest hemma och jag drack med dessa här hemma, efter ett
tag drog jag, moster& sandra till krogen, och jag e ju bara 17
än så länge, så vi trodde verkligen inte jag skulle komma in,
men ser man på, jag kom trotts allt in, mot alla odds (hh' ,
drack en xider& en smirnoff ice där, och jag och moster dansa
satan! (till dansband *host* ) men skiit i de :D, sen va där
ngn gubbe som tog min cider och bara "jag får smaka" sen
fick jag tillaka den, och de första jag gjorde va att torka av den,
sen fjäska jag och moster till oss en halv öl för 20 kr ojoj!
sen satt sandra och prata med ngn rälig gubbe, där fjäska
jenny till sig en xider till sandra och en smirnoff till mig, ack ack.
sen smet vi ut med dom och jenny ser att hon har dricka
över hela sin jacka och byxorna (yy' smaaaaart! och tack
dejan som släppte in oss gratis egentligen skulle de kostat
150 :- per person! dåligt.. men eftersom vi inte ville ha mat
eller ens skulle dansa släppte dejan in oss HIHI! sen kom vi
hem, (jag och sandra gick och sjöng som faaaan påvägen hem!)
och när vi gick dit så va där typ fem killar lite äldre än mig kanske,
dom bara gott nytt år snyggingar! och jenny och sandra svarade
inte medans jag, GOTT NYTT ÅR! artigt ska de vara! nej gud,
nu får jag komma till saken! så kom vi hem, sen va de ut nästan
direkt igen, och BOOOOM där va klockan, 23:53? ajaj.. sen efter
en stund blev de kram kalas! och de gillas av alla PUSS PÅ DE!
sen kom vi hem, käka fylle mat allihopa utom jenny som va deckad!
kyckling vingar, IS THE SHIT! yeeeeeah, sen skulle jag sova, då
ringer käraste christian till mig och är skit full "GOOOTTT NYTT ÅR!
jaja gott nytt år på dig med typ, men ja, sen efter ett tag la vi på,
sen ringer han igen, och babbla ngt skit minns inte vad riktigt..
ngt emd att han skulle komma idag, eller de sa han första gången,
äsch skit samma! sen la vi på och jag decka, jag vakna halv 5
eller ngt, då hde jag fått sms från han så vi smsa lite normalt.
sen började vi själv klart att bråka, för inget IGEN? palla de..
och jag la vaken till kl 6! och fick ångest så jag kunde inte somna,
jag tänkte på att jag skulle jobba idag, BAJS PÅ DE! nej nu har
jag nog skrivit tillräckligt, den nyår'n va perfekt iaf! :D
pusssen på er alla! och god fortsättning (: ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: allt bra med dig idag? :)

2010-01-01 @ 17:38:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Anonym

finfin blogg! :DD

2010-01-02 @ 16:48:49
URL: http://siigridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0