ღ dag sex! sammanfattning

snart e dagarna här slut och jag vet inte om jag ska va glad eller ledsen,
dessa dagarna med cajsa har varit underbara! men även fyllda med
saknad och depp! men mest glatt och masssssa skratt älskar dig gumms ♥

skolan idag va fett onödig, va inte på idrotten, så kom jag till skolan då
skulle bara camilla (biträdande rektorn) snacka med vår klass för hon hade
aldrig haft en värre klass än vår ;oo uh va vi tar i nu asso.. så hemska e vi inte :$
åkte hem emd sofija, vi kollade vingar av glas, underbar film! ngr år sen jag
såg den ;oo blev över lyckig när jag hitta den! :| hahaha.. sen ut med hundarna
sen åkte hon hem, satt här hemma, blev depp så åkte hem till mamma och pappa
mös och så, sen kom cajsa och jag åkte hem, nu sitter vi och lyssnar på sjuuka låtar..
HAHA såna värsta gamla xD jag ska knu-knu-knuffa dig i sängen (hh' hahahaha...
nu har jag inget mer att säga :D jag mår bättre nu så alla vet :$ pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

okej det låter kul :DD

2010-01-28 @ 20:59:31
URL: http://haannacaarrrlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0