ღ dag tre! shenna shenna

hemma från solan nu, de gick väl si sådär där, men ja,
jag skratta mk med dom underbara personerna i skolan,
och de som de snackades mest om de va sex fattar inte
varför? :O hhahaaha, kvittade vem man snacka med så
kom ngt om sex, bla bla bla, ni vet själv, såna saker upp,
nu väntar jag på cajsa, hon kommer nog snart, äter flingor
som där e såna bär i och dricker apelsin jucie och kollar
paradise hotel, oooh va jag älskar de! :D vid bussen träffa
jag först sofie se felicia,mycket trevligt, eftersom de va
ett riktigt bra tag sen jag träffa felicia! :)

men nu mst jag forsätta kolla paradide hotel& vänta på cajsa och äta mina flingor :) pusss♥

p.s kommer nog inte ngt flipp-videoinlägg på ett bra tag,
så ni får klara er utan, om de kommer ngt mer över
huvodtaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0