ღ hatar verkligen att va sjuk

ja min rubrik är så sann så sann, hade så sjukt ont i magen när jag vakna så jag la bara och grät och ville be mamma ringa sjukhuset, men dom hittar ju inget fel, varför kolla de då igen? jag vet inget jag har ångest över, inget jag känner oro för eller något så jag vet inte vad det kan vara.. efter jag fått en atarax och få ro i kroppen ringer christian och efter en liten stund kommer han så käka han frukost med mig sen körde jag och marcus han till lund för han skulle skata, och sen körde jag och marcus in på mekonomen där jag blev skit varm och över yr och trodde jag skulle svimma, men det gjorde jag sån tur va inte, men hostan kom tillbaka, illamående, ont i halsen och allt det trista.. trodde jag skulle kunna gåt ill skolan imron men icke antagligen.. christian kanske kommer ikväll igen, känns skönt att ha han här nu när jag e sjuk,för så ligger/sitter vi bara i soffan och tar det lungt. Nu ska jag kolla runt lite på face book och spela lite där, men först ska jag hämta värktabletter så får se fall huvodvärken försvinner, hoppas de ;//.. vi hörs sen igen. pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0