ღ leende guldbruna ögon

shenna moss! christian åkte hem idag och jag hade mega tråkigt och ville göra något så jag åkte till vallåkra, till sofija, som jag inte träffat på hela jävla lovet :o dålig stil! men men , sitter här nu och jag vetifan vad vi ska gör, springar till bårslöv? HAHAHA nej men sofijas lilla beme kanske kommer, I don't know! sen imron åker jag hem, och jag har ingen aning vad jag ska göra! HAHAHA gud sofija e knäpp..
och jag upptäckte prec att sofija inte hade sitt tv på väggen mer, så jag frågar " var e din tv?" och vet ni vad hon svarar? "jag blev sur på den så jag kasta ut den genom fönstret" HAHAHAAHA SJUKASTE! nej nu ska jag busa lite.. skriver sen ivkäll igen, vad vi gjort!
pusssss på dom söta! ♥


en bild på mig från när jag och sofija bruka häng i kävlinge (hh' haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0