ღ ljuset som slocknar

denna texten är skriven till alla som fölorat någon nära.

man fäller många tårar, den värsta sekunden är när man får ett samtal om att hon/han inte kommer klara sig, man ser inget ljus och man ramlar ner i tårar, den som förlorar sin mamma/ pappa/ syster/ bror/ nära släkting/pojkvän/flickvän nära vän, dom vet vad jag pratar om, just den där minuten man vill radera, dagarna går och tillslut försvinner (h), man gråter och gråter för man tänker på minnen, men det är väl inga sorliga minnen*? så varför gråter man, istället ska man le och tänka vilken underbar tid man fick med (h). sen kommer den dagen, begravingen, man hör alla snyfta och kan inte hålla tårarna tillbaka, man gråter och gråter och ber om mirakel, men det kommer inget och då blir det bara värre, vissa gräver ner sig i en djup deppretion medans vissa försöker må bra men börjar med droger eller börjar dricka för att lämna känslorna bakom sig, eller börjar med något annat skit, men ingen ser att dom egentligen mår dåligt. Det finns inget värre än någon nära som försvinner, jag har själv varit med om det, men man måste gå vidare, om det så ska suga musten ur en så måste man göra de! Det finns så många som säger dör du dör jag, men jag tror inte ens hälften menar de, tänk på att det är ert liv ni ger i någon annans händer! Men jag tror faktiskt dom flesta vet var jag vill komma med detta, det gör så ont att förlora någon, men det är ett måste att gå vidare i livet, för gud har planer för oss alla!

Kommentarer
Postat av: mersiha

hehe okeii vad frågade jag nu har jag glömt? :)

2010-01-09 @ 22:59:38
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: johanna

SV: Det är ju sant, långt hår är snyggare än kort så tvek där...om du nu gillar ditt korta hår varför har du då löshår? :)

2010-01-09 @ 23:09:06
URL: http://jofuckinghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0