ღ min mobil = mitt liv

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
flicka (:
Vad står det i ditt nionde senast inkomna sms?
Linus från ekeby de e mitt nya nummer :)<3
Vem ringde dig senast?
cajsa bebis <3
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
ego bild, vad annars? ;) hahaha
Vilket språk är din mobil på?
Svenska
Vad heter din ringsignal?
Jan sean ft. lil wayne - down
Hur många sms har du skickat sammanlagt ?
raderar för var månad, men sjuuuukt lite för att va jag förra månaden, 2913
Vad står det i ditt tredje senast inkomna sms och från vem?
haha från christian

Vem är din 13:e kontakt
andreas hjären
Vem är din 20:de kontakt
bohman
Har du varit i hop med den första kontakten?
adde bjärred, NEJNEJNEJ
Vad har din mobil för färg?
roooooosa :D
Vem skickade du senast sms till ?

christian, från datan för kan nt sms så ;p hhahaha

Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

vad söt blogg du har! :D

2010-01-16 @ 15:25:21
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0