ღ ny start

minden, amit szeretnék, hogy van itt, 
baby megérteni, hogy én szerelmes levél, 
te vagy az egyetlen álmodom éjjel, 
Ön a régóta várt adó

blev en liten ungersk text här ovan! :)
imron börjar skolan och jag e taggad på
att börja om på nytt& får träffa alla
dom underbara människorna igen! <3
detta året kommer nog gå upp och ner
medans förra bara gick ner hela tiden,
får se hur pågarna beter sig i år haha ;)
blir lite pink imron hihi (aa' , och även
fast jag har nygg imron måste jag ha
väska med mig till skolan, DRYGT!
( brukar inte ha de) men imed att sofija
har mina byggbyxor i sitt skåp måste
jag ha andra byxor på mig till skolan (i).
nu ska jag in och göra annsiktsmask,
& lite mer engelska eller så går jag ut och rökar
före? hm, svårt val hehe.. men vilket fall
som så hörs vi senare! ingen christian inatt
heller, ;/ äsch då.. pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0