ღ Paradise Hotel

Ja nu sitter jag och kolla alla avsnitt på www.tv6.se/play har missat så gott som alla avsnitt och christian hittade var man kunde kolla och då tyckte jag de va lika bra att passa på då! Imron får jag se om det blir skolan, börjar må bättre men går typ en timme imron för vi har ingen idrott så får se om blir hemma imron eller inte :) svårt val haha..
Asso idag rensa jag min data på ego bilder, gissa hur många jag hade? 1503 ego bilder? asso, finns det någon människa som kan va mer ego än jag? och det värsta är att typ alla va fjortis bilder! guud.. Folk säger att mina "nya" bilder e fjortis bilder, men dessa va extrema, skäms att folk kollat genom mina bilder ngr gånger.. ack ack ack..
men iaf, efter rensningen hade jag bara 525 ego bilder kvar, de va egentligen 522 men jag tog tillbaka tre jag ångrade mig med så.. sen har jag gjort sån disk sak med den under tiden det ladda gjorde jag svenska& matte, duktig flicka jag e! :D kolla jag kan om jag bara vill ju..
Nu har Paradise hotel buffat klart så nu ska jag kolla vidare på de så får vi se hur min morgon dag ser ut, om det blir vila& städning eller skolan och städning, det första lät bäst om jag ska va ärlig, stimmar jag för mycket blir jag dålig igen, har jag märkt ;// men gonatt. pusssssssss på alla sötnissaR! ♥

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram

2010-01-21 @ 11:47:30
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0