ღ Sammanfattning av år 2009

ÅRET:
Hur har året nollnio varit för dig? - som en berg och dal bana
Bättre än förra året? - delvis inte delvis ja
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - allt underbart folk, alla fester& de finns mycket mer!
Har du flyttat under år nollnio? - nix
Har du hittat en ny låt som du älskar? - måååånga ;p
Har du druckit alkohol? - mer än ngt av dom andra åren xD
Har du kysst en främling? - främling och främling, bekant? xd hahaahaha


KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit nollnio? - upp, ner, upp, ner, upp hela tiden..
Har du varit kär? - yes
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yes
Har du haft ett hemligt förhållande? - haha, nej, men varit ganska tyst om en jag träffade innan x)







SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet avlidit? - nej ingen nära
Har du slagit någon med knytnäven? - haha på skoj? (a)
Varit i slagsmål? - nejnej, slåss inte (:


PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? - haha ja..
Har du skämt ut dig? - hahaha har jag säkert!
Har du ljugit för en vän? - kan nog ha hänt ja
Har du varit ute en hel natt? - haha, inte en hel :p
Har du blivit tagen av polisen? - aa.
Har du sovit i samma säng med någon av motsatt kön? - ohyes

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ohyes

SKOLAN&FRITIDEN:
Har någon varit elak mot dig i skolan? - elak och elak, mest irriterande.
Hatar du någon på din skola? - hata är ett starkt ord
Har du gjort några framsteg? -  i skolan e de nog mest baksteg
Haft alla rätt på ett prov? - haha nej men vi har typ inga prov


VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? - en massa
Har du förlorat en vän? - nej, bara minskat kontakten, tyvärr.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - hm, kanske jag har
Har du ljugit för en bästa vän? - ngn vit lögn kanske, men isf inget viktigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0