ღ två olika hjärtan

God kväll, eller eftermiddag eller vad man säger när klockan är sex?
funderar på att göra en ny header idag :), lite mer noga hahah.. har inget
bättre för mig ändån så det spelar ingen roll om det går en timme till de!

jobb mellan 16:00- ca 18:30 i fredags, vid 10 körde jag och marcus
till landskrona och hämtade christian, idag åkte han hem& idag e de
då, söndag.. va på amxi igår och köpte nya säng kläder, vita med
blå& gråa mönster på, det blåa passar dock inte in så bra i rummet
men men sånt e livet! Ikväll ska jag absolut inte göra något alls! bara
va hemma och dega, prec ätit nudlar, chicken(?) nuggets& söt sur sås.
nej nu ska jag ut och röka sen fixa header, tips på ngn bra film till senare?
pusssssssssss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0