ღ were are you now

Hejsan alla sötnissar!
åkte till skolan som vanligt och allt idag, klockan 9 hade jag
möte sen åkte jag med mamma hem, hej då sportlovet!
ska vara i skolan fyra dagar (tror jag det va) på sportlovet,
jääääävligt kul ju?! faaan.. och kommer antagligen göra plåt,
och det e de jag hatar som mest! men bara jag får g så jag
kommer in på mål sen, jag kommer peppa mycket för skolan
nu, men jag fattar inte, varför ska min mage fucka sig så fort
jag vill bruka allvar med något, så fort jag ska ge gärnet och
bestämmer mig för att kalra något?! it sucks.. jag önska verkligen
att mitt magont försvann, just nu har jag så ont så, så, jag vet inte!
jag vill skrika och springa runt men det känns bättre om jag bara
sitter still istället. Ska snart ta fram kläder tills imron, och förbereda
lite, så man slipper göra det imron, sen ska jag ta en skön dusch
och se hur de blir med min mage, sen kaaaanske christian kommer
det vet man ju aldrig hah.. nu ska jag hitta någon bra låt och ta
en tablett för magen, och ta tempen, uppdaterar senare! pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: Moster J

Ångest Pernilla, ångest!!

Har du kontakt med kuratorn på skolan?

2010-01-13 @ 10:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0