ღ hur kan kärlek gå från underbart till förjävligt

2/6-19/7 inte lång tid, men den bästa tiden i hela mitt liv! I will love you until my heart stop beating.

idag blir de inget jobb för min del, men blir bio ikväll sen icke sova hemma, utan med min moster& kusin borta hos min mammas moster eftersom dom passar hennes hur, imorgon ska vi till ven& cykla! :$ hah myyysigt! kan behöva komma iväg lite tror jag..
och vad som händer på dagen idag de vet jag nt än men men..

för några år sen adopterade min katt bort sig själv man man säga.. hon va aldrig hemma utan bara hos våra grannar eftersom dom börja mata henne och sånt, hon kom då och då och kolla läget, för ungefär en timme sen ringde min lillasysters kompis till henne och sa att de såg ut som min katt hade blivit påkörd! jag vill ha hem henne nu! :( hon hade varit perfekt att krama om och mysa med nu, min älskade tjockis katt! (L) är de nu så att du nt finns mer, så vila i frid bebis

 


Kommentarer
Postat av: milia ♥

förlåt för sentsvar,

ah gud vad jobbigt :/ njae sånt gör jag ganska ofta, säger nertryckande saker till mig själv.

2010-07-21 @ 15:16:16
URL: http://miliahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0