ღ jag älskar detta, sommaren 2010!

min sommar är så bra den bara kan bli! utom att jag nt stekt på stranden än, men allt annat är sååå underbart, jag har världens bästa pojkvän, jag har jobb, värmen är obeskrivlig, och bortsätt från att min älskade emelie är borta tills nästa måndag :( ,& my är hos sin pappa i två veckor! buuhuuu, alla lämnar mig! men när dom kommer hem, ska det skapas flera minnen och efter denna sommaren ska jag kunna säga "sommaren 2010 är den bästa sommaren ever!"


idag vet jag inte vad jag ska göra, är sugen på att fråga My om hon vill hitta på något, isf blir det landskrona, imron& onsdag blir det jobb sen får man se längre fram vad som händer dom andra dagarna. puss ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

haha jaha (a) samma sak(a)

2010-07-05 @ 22:18:17
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0