ღ vill ha tillbaka min egna dator!

jag e sååå trött på låne dator nu, vill ha min egen! buhu :(

kom precis hem från ven, har varit där och cyklat med moster&
kusin, sjukt mysigt faktiskt :) och jag och kusin badade lite också,
riktigt skönt! idag vet jag icke vad som händer! ska se fall ngn e
sugen på bio! :D fast iofs, va på bio igår med, men ändå! :)

såg a-team igår med min syster och hennes kille, mina tankar va
på andra saker& jag höll på att somna flera gånger haha! så jag
hängde nt riktgit med i filmen :o men den va helt okej faktiskt!

nu ska jag ragga folk till bio! :D pussss ♥

Kommentarer
Postat av: Berntnatasha

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 10:17:35
URL: http://berntnatasha.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0