ღ viszlát szinte idő a búcsúzásra mindig

Nu kör vi på ungerska jeeeij ;), brist på rubriker så får köra något lite lurigt hihi.


Jag är jätte trött och det är verkligen inget ovanligt.
jag sover skit dåligt nu får tiden det e bull som fan!
My följd med mig till skolan imorse wuuuhuu, huhu
sen åkte vi tbx till lödde, sen skulle jag till vårdcentralen
kvart i 12, och som jag trodde, där jag hade dränet
fanns ett stygn kvar :(.. så hon skrapa hål på det sen
drog hon, men det gjorde sjukt ont och det satt fast under
ärret typ :o, men sen kom någon annan så kolla hon
på det, och hon sa att det satt fast, sen kom där ngn
snubbe, och drog lite så gick det av heh :$.. nu kliar
det och mitt humör är inte på så jätte mycket topp!
men förhoppningsvis blir kvällen bättre, om Jimmy
kommer hit och sover med mig :$, hihi. pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0