ღ även om himlen faller ner

Sha! Äntligen e de bokat! ÄNTLIGEN! Den siste, då jävla, 
då kommer min femte tatto! Hos en riktigt för en gångs skull
haha, hade chansen att redan göra den nästa vecka men
är ju inte 18 fören den siste så de blir svårt haha ;D, men då
smäller de iaf, fy fan va jag längtar skojar inte! :-D

idag va de skolan hela dagen, eftersom jag e bäst mMm :D,
de va skönt att komma iväg faktiskt, trodde de skulle bli
jobbigt men ja, de gick skit bra ju! Sen när mamma och dom
kom hem åkte vi bort till centrum och bokade tid till mig och
sandra tills vi ska tatta oss, nu sitter jag bara här, vill ha hit
Christian, men vi får se om han kommer idag, hope so :-)

Imron blir de bad på idrotten men eftersom jag& sofija redan
gjort de livräddnings skiten som e över bull så behöver vi bara
simma några längder, sen blir de att basta en massa och kunna
dryga när vi fixar oss, nääääääjs! :-D 

här har ni en ööver skön låt, lyssna& njut pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0