ღ gonatt

Nu ska jag bädda till sängen för att kunna lägga mig, men innan jag lä'gger mig ska jag luta mig tillbaka i stolen och kolla bröllopsfotografen, med mitt täcke, sen e de bara att gå direkt till sängen och somna sen, kan ju inte smsa, hatar att inte kunna smsa :(.. Jag och mitt telefon beroende är inte ok alltså!

glöm inte rösta på min bikini, är du också med i tävlingen kanske? Säg då till så röstar jag självklart tillbaka!

Imorgon ska pappa sätta in mer ramminne i min data eftersom mitt ramminne är sjukligt lågt! Hoppas på att den blir bättre då! Sen vet jag inte vad jag mer ska göra faktiskt, hoppas på fint väder och kunna sola fejjan litta (: haha, nej nu börjar jag bli pömmmmsig, men glöm inte och rösta okej? :) pussen ♥

(klicka på bilden för att komma till tävlingen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0