ღ helgen är ännu en gång slut

Då e de söndag idag, skola imron, bygg& då har vi fortf mur, lagom skoj :), antagligen blir det att börja kakla imron och det verkar mega kul :D

christian kom igår på kvällen, så blev det att kolla film, sen sova typ, åkte med pappa& lillasyster till Eslöv idag och kolla när lillasyster och ngr från hennes klass simma "bäst i fyran" dom kom etta i deras heat, men pga att min lillasyster inte han nudda väggen helt innan nästa hoppa i blev dom diskade, men de va liksom en hundra del :s, så sjukt snålt, och alla blev så ledsna ;/, speciellt hon som hoppa i för tidigt, hon bara grät och grät, tyckte så synd om henne!

vad har ni gjort i helgen? :)

nu ska jag lägga mig i sängen ett tag tror jag, har ont i magen och e trött ;/ , men får se om christian kommer in eller vad han gör :), hörs sen eller irmon! pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Vill du vara med och tävla om ett exemplar av "Ellie på höga klackar"?

Allt du behöver göra för att vinna boken, är att hålla utkik efter bokomslaget som kommer att dyka upp i ett inlägg någon gång under veckan. När du ser det, kommenterar du det inlägget och skriver att du vill vara med i utlottningen.

Lycka till!

2010-03-08 @ 08:48:26
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0